Про стан
викладання і рівень знань учнів з
української
мови в 3-х класах
Згідно з планом роботи школи
заступником директора вивчався стан викладання та рівень знань учнів з
української мови в 3-х
класах.
Були відвідані уроки та
проведені зрізи знань. Це дало можливість
проаналізувати діяльність учнів на уроках перевірити якість знань та
рівень їх умінь і навичок.
Відвідані уроки показали, що вчителі
3-х класів (_____________) працюють за типовими навчальними програмами і
згідно з Державними
стандартами початкової загальної освіти на науковій основі дають учням міцні
знання.
Забезпечують розвиток,
удосконалюють уміння і навичок усного мовлення; навчають дітей читати і писати,
формують певне коло знань про мову і мовні уміння. У процесі початкового
навчання української мови поглиблюють уявлення школярів про навколишній світ,
розвивають їхнє образне і логічне
мислення.
Учителі мають високий рівень
педагогічної майстерності, добре володіють методикою викладання та широко
застосовують сучасні педагогічні технології.
Учителька __________ має високий рівень
науково-теоретичної підготовки, досконало володіє методикою навчання. У своїй
роботі використовує ефективні форми і методи роботи, вдало впроваджує
інтерактивні технології, навчальний матеріал викладає цікаво, емоційно.
Вчителька спонукає дітей до самостійного
творчого мислення, завжди в пошуку новизни та сучасності у викладанні. Максимально активізує розумову
діяльність, розвиває пам'ять, логічне мислення. При вивченні теми «Числівник»»
їй у пригоді стає методичний посібник «Цікаві вправи до тем «Числівник»,
розробки уроків теми «Числівник», особисто виданий.
__________ вдало використовує форми і методи, які актвізують розумову діяльність учнів. Її
уроки завжди цікаві, змістовні, відзначаються добре продуманою побудовою,
емоційністю. На уроці вчителька розвиває спостережливість, зорову пам’ять,
увагу, уяву та логічне мислення. Поряд з класно-узагальнюючою системою
застосовує роботу в групах за вибором та інтересами. Вчителька вважає, що ця
форма унікальна, бо в таких групах у дітей є
можливості виконувати багато ролей (вони і лідери, і слухачі, і
коментатори)
_______________ вміло організовує роботу дітей.
Навчально-пізнавальну діяльність будує у такій послідовності: цікаво-знаю-вмію.
Саме ж навчання робить не простішим, а зрозумілішим, намагаючись будувати уроки
так, щоб кожен учень почувався дослідником, який самостійно здобуває знання,
мав змогу зіставляти, порівнювати, шукати і знаходити істину, доводить висунуті
гіпотези під час спілкування зі своїми однокласниками та з учителем; вчить
дітей аналізувати свої відповіді, оцінювати їх. Вчителька спонукає своїх вихованців
фантазувати, вигадувати. ____________
переконалася, що творча праця на уроці сприяє свідомому і міцному засвоєнню виучуваного матеріалу.
Вчителі _______________ мало уваги приділяють
роботі з сильними дітьми, та учням, які мають низький рівень навчальних
досягнень.
Виходячи з вищезазначеного,
Н А К А
З У Ю :
- Відмітити
клопітку роботу вчителів ____________ у навчанні учнів української мови
- Вчителям
у своїй роботі більше уваги приділяти роботі з обдарованими дітьми та з
дітьми, які мають низький рівень навчальних досягнень.
Постійно.
- З метою подальшого
вдосконалення методики викладання, якості знань, практичних умінь і
навичок учнів з української мови зобов’язати вчителів
__________________
підготувати і провести відкриті уроки.
- Керівнику м/о
проаналізувати стан викладання української мови на засіданні м/о.
- Контроль за
виконанням даного
наказу покласти на заступника директора
З наказом ознайомлена: |