Четвер, 25.04.2024, 00:03
Вітаю Вас Гість

Головна » Статті » Документація » Аналітичні накази

Про стан викладання іноземної мови

Про стан викладання іноземної мови

                Згідно з річним планом  адміністративного контролю якості викладання та рівня навчальних досягнень протягом листопада-грудня цього року в школі проводився фронтальний адміністративний контроль якості викладання та рівня навчальних досягнень з англійської мови.

                Директором школи було відвідано ____ уроків англійської мови. Англійську мову викладають: ____________, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, має педагогічний стаж роботи ______ років, викладає у ________ класах, навантаження складає ____ годин.

                __________, спеціаліст, має педагогічний стаж __ років, викладає у ______ класах, навантаження складає ______ годин.

                _________, спеціаліст, має педагогічний стаж __ роки, викладає у _______ класах, навантаження складає _____ години.

                __________, молодий спеціаліст, перший рік викладає навчальну дисципліну у ____ класах, навантаження складає ______ годин.

                Дані вчителі входять до шкільного методичного об’єднання, керівником якого є ____.

                В школі функціонує три кабінети іноземної мови, матеріальна база яких частково задовольняє потреби вчителів та учнів для проведення навчальних занять. Слід зазначити, що кабінети мають достатньо роздаткового, демонстраційного  матеріалу, дає можливість вчителям проводити змістовні уроки.

            Вчителі _____________ ставлять перед собою завдання при вивченні англійської мови формувати в учнів комунікативну  компетенцію шляхом:

-          здійснювати усно мовленнєве спілкування;

-          розуміти на слух зміст тексту;

-          читати й розуміти тексти різних жанрів.

Аналіз відвіданих уроків продемонстрував наступне: вчителька _______________

проводить уроки відповідно до навчальних програм і календарно-тематичного планування. Методичним змістом всіх її уроків є комунікативність. Продумана структура уроків, логічна їх послідовність, різноманітність форм і методів – все це говорить про високу професійну майстерність. Вчителька вчить дітей спілкуватися на іноземні мові, намагається будувати навчання шляхом створення різноманітних ситуацій так, щоб воно було схоже на процес природної комунікації. В організації пізнавальної діяльності учнів на уроці переважає особистісно зорієнтована спрямованість, гуманістичність, активність і новизна. Вчить учнів відстоювати свої погляди, захищати свою точку зору, формувати своє ставлення до різних проблем. Формує в учнів навички навчальної праці, готує їх до самоосвітньої роботи. _______ широко  використовує в процесі навчання проектні методики. В 5 класі, наприклад, проект «Здоровий спосіб життя», в 6 класі – «Шкільні правила», в 10 класі – «Шкідливі звички». Поширеним є використання  автентичного матеріалу: листівок, оголошень, реклами, журнальних і газетних публікацій.

                Згідно Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти використовує ведення портфоліо в 5,6,9 класах, де учні на початок року відмічають свій рівень володіння іноземної мови, збирають свої кращі роботи, лексичні листки, щоб в кінці року відмітити успіх у вивченні мови.

                Розповсюдженим є використання ігрових моментів в ході уроку для учнів середньої ланки, рольових ігор для старшокласників: «Ти письменник», «Ти редактор», «Ти продавець»  і т.ін.

                ______________ веде  між класний факультатив для учнів 9-11  класу.

                Рівень навчальних досягнень учнів учителя ________ при зрізі знань був таким:

клас

Кількість учнів

1-3 бали

4-6 балів

7-9 балів

10-12 балів

всього

писали

К-сть

%

К-сть

%

к-сть

%

К-сть

%

 Якісний показник – ____%

                Вчитель ___________ використовує переважно традиційну методику навчання іноземній мові, дотримуючись діалогічного, монологічного, пояснювального та творчого методу. З інтерактивних технологій використовує роботу в парах. Наприклад: в 6-В класі складання діалогу зі спортивною зіркою Поєднує всі види мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма.

                __________ застосовує між предметні зв’язки, так, при вживанні граматичної структури майбутнього, минулого, теперішнього часу актуалізує знання учнів з української мови при аудіюванні тексту «Наш Лондон» опирається на географічні знання. При закріпленні матеріалу використовує індивідуальний підхід до учнів, так в 6-А класі трьом учням було завдання – доповнити речення за малюнком.

                Проте, вчителю слід звернути увагу на зовнішню організацію уроків, тобто своєчасний початок і кінець уроку, мотивацію навчання, а також використання щоуроку мовної зарядки – комунікативного методу організаційного моменту, що створює відповідну мовленнєву атмосферу.

                Урізноманітнити пізнавальну діяльність учнів різними видами ігор: граматичних, лексичних, ігри на розвиток пам’яті і т.ін.

                Уроки __________ одноманітні, монотонні, не спонукають учнів до активної пізнавальної діяльності.

Результати проведеної перевірки засвідчили такий рівень навчальних досягнень учнів:

клас

Кількість учнів

1-3 бали

 

4-6 балів

7-9 балів

10-12 балів

всього

писали

К-сть

%

К-сть

%

к-сть

%

К-сть

%

                Рівень успішності _____%

                Вчителі _____________ підготували  переможців районних олімпіад з англійської мови.

            У зв’язку з зазначеним,

                                       Н А К А З У Ю  :

                1. Відзначити результативну роботу вчителів ____________________________ .

                2. Відзначити творчу роботу вчителя __________ з учнями, які мають здібності до поглибленого вивчення англійської мови і  продемонстрували їх в районній олімпіаді.

                3. Вчителям _______________________________________:

                               3.1. При організації навчальної діяльності звертати увагу на мотивацію навчання, при зовнішній організації уроку на своєчасний  його  початок і кінець.

                               3.2. Урізноманітнити пізнавальну діяльність учнів різними видами ігор: граматичних, лексичних, ігри на розвиток пам’яті, рольові ігри і т.ін.

                               3.3. Поступово переходити в процесі навчання іноземній мові від традиційної методики до інтерактивної, методики проектів.

                               3.4. З метою поглибленого вивчення навчальної дисципліни залучати учнів до  позакласної роботи.

                                   3.5.Вимагати від учнів дисципліни на уроці.

            4. Вчителю___________. працювати над матеріалами по оформленню кабінету згідно Положення про навчальні кабінети.

                                                                                         До кінця навчального року

3. Керівнику м/о __________донести до відома зміст наказу на засіданні м/о в ____.

З наказом ознайомлені:

Категорія: Аналітичні накази | Додав: NataliyG (24.07.2013) | Автор: Наталія Глюз
Переглядів: 16496 | Коментарі: 2 | Теги: іноземна мова, наказ | Рейтинг: 2.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Корисні посилання

Сокальський РМК

Двірцівський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг@Mail.ru