Про стан
викладання математики і рівень навчальних
досягнень учнів 2-х класів
Згідно
з річним планом роботи школи заступником директора в листопаді було вивчено
стан викладання математики в 2-х класах.
Відвідані уроки показали, що
вчителі (_______________) працюють
за типовими навчальними програмами
початкової загальної освіти.
Уроки математики ________________ відзначаються високим
науковим рівнем викладання. Класоводи формують в учнів початкові уявлення про
число, величину, первинні вміння вимірювання на обчислення величин.
Місія класоводів полягає у тому,
щоб допомогти кожній дитині усвідомити суть свого життя, визначити і
накреслити орієнтири власного розвитку, свою систему життєвих координат.
Вже у початковій школі
вчителі дають не просто суму знань, а
формують життєву компетентність як самоздатність особистості до оптимальної
дії.
________________ створює широкі можливості для розвитку
розумових здібностей молодших школярів, пам’яті, логічного і критичного мислення,
інтуїції, уяви. Формує в учнів здатність
висловлювати власну точку зору та поважати думки інших. Новий матеріал
пояснює цікаво. На уроці використовує дидактичні ігри, практикує математичні
диктанти, діти часто працюють у парах.
Приділяє увагу формуванню позитивних якостей особистості,
самостійність, саморегуляцію, наполегливість, працелюбство. Особливий акцент
робить на тому, щоб навчити учнів оволодіти основними уміннями.
_________________ своє завдання вчителя
початкових класів вважає у створенні умов для розкриття та розвитку активної
творчої особистості молодшого школяра. Уроки проводить у досить високому темпі,
чітко володіє нормативними та інструктивно-методичними рекомендаціями. Процес
навчання планує активно.
Для підтримання інтересу дітей,
активності їхнього мислення і вольових зусиль відзначає не тільки тих, хто був
найактивнішим, а й тих, хто старанно працював, охайно писав у зошиті. На уроках
вчить дітей аналізувати свої відповіді, оцінювати їх.
Вчителі __________________
систематично контролюють якість виконання
домашніх завдань. Проте на уроках _____________ не підтримує належну трудову дисципліну. Діти 2-А
класу не приучені давати повні відповіді, викрикують з місць, говорять без
дозволу вчителя.
__________________ недостатньо використовують
диференційований індивідуально-особистісний підхід до учнів.
Виходячи
з вищезазначеного,
Н А К А
З У Ю :
1. Відзначити цілеспрямовану
роботу вчителів ___________у
навчанні учнів математики.
2. Врахувати матеріали вивчення
стану викладання та рівня знань,
умінь учнів з математики під час проведення атестації вчителів.
3. Вчительці __________вимагати від учнів належної дисципліни на уроці.
4. Обговорити наслідки контролю на
засідання м/о.
5. Активніше
впроваджувати різнорівневі завдання.
З наказом ознайомлені:
|