Вівторок, 26.09.2017, 17:34
Вітаю Вас Гість

Головна » Статті » Документація » Аналітичні накази

Про стан викладання математики і рівень навчальних досягнень учнів 2-х класів

Про стан викладання математики і рівень навчальних

 досягнень учнів 2-х класів

Згідно з річним планом роботи школи заступником директора в листопаді було вивчено стан викладання математики в 2-х класах.

               Відвідані уроки показали, що вчителі (_______________)  працюють за типовими навчальними  програмами початкової загальної освіти.

               Уроки математики ________________ відзначаються високим науковим рівнем викладання. Класоводи формують в учнів початкові уявлення про число, величину, первинні вміння вимірювання на обчислення величин.

               Місія класоводів полягає у тому, щоб допомогти  кожній дитині  усвідомити суть свого життя, визначити і накреслити орієнтири власного розвитку, свою систему життєвих координат.

               Вже у початковій школі вчителі  дають не просто суму знань, а формують життєву компетентність як самоздатність особистості до оптимальної дії.

               ________________  створює широкі можливості для розвитку розумових здібностей молодших школярів, пам’яті, логічного і критичного мислення, інтуїції, уяви. Формує в учнів здатність  висловлювати власну точку зору та поважати думки інших. Новий матеріал пояснює цікаво. На уроці використовує дидактичні ігри, практикує математичні диктанти, діти часто працюють у парах.

               Приділяє увагу формуванню  позитивних якостей особистості, самостійність, саморегуляцію, наполегливість, працелюбство. Особливий акцент робить на тому, щоб навчити учнів оволодіти основними уміннями.

               _________________ своє завдання вчителя початкових класів вважає у створенні умов для розкриття та розвитку активної творчої особистості молодшого школяра. Уроки проводить у досить високому темпі, чітко володіє нормативними та інструктивно-методичними рекомендаціями. Процес навчання планує активно.

               Для підтримання інтересу дітей, активності їхнього мислення і вольових зусиль відзначає не тільки тих, хто був найактивнішим, а й тих, хто старанно працював, охайно писав у зошиті. На уроках вчить дітей аналізувати свої відповіді, оцінювати їх.

               Вчителі __________________  систематично контролюють якість виконання домашніх завдань. Проте на уроках _____________ не підтримує належну трудову дисципліну. Діти 2-А класу не приучені давати повні відповіді, викрикують з місць, говорять без дозволу вчителя.

               __________________ недостатньо використовують диференційований індивідуально-особистісний підхід до учнів.

Виходячи з вищезазначеного,

                                       Н А К А З У Ю  :

               1. Відзначити цілеспрямовану роботу вчителів ___________у навчанні учнів математики.

           2. Врахувати матеріали вивчення стану викладання та рівня знань, умінь учнів з математики під час проведення атестації вчителів.

             3. Вчительці __________вимагати від учнів  належної дисципліни на уроці.

            4. Обговорити наслідки контролю на засідання м/о.

                        5. Активніше впроваджувати різнорівневі завдання.

З наказом ознайомлені:

 

Категорія: Аналітичні накази | Додав: NataliyG (24.07.2013) | Автор: Наталія Глюз
Переглядів: 2304 | Теги: початкові класи, наказ, математика | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Корисні посилання

Сокальський РМК

Двірцівський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг@Mail.ru