Вівторок, 16.04.2024, 20:56
Вітаю Вас Гість

Головна » Статті » Документація » Аналітичні накази

Про стан викладання предмета «Захист Вітчизни»

Про стан викладання предмета «Захист Вітчизни»

Згідно плану роботи школи та з метою підготовки юнаків до строкової служби у лавах армії України, виконання програми військово-патріотичного виховання молоді в період з ____по ____ було здійснено вивчення стану викладання предмета «Захист Вітчизни».

Учитель предмета «Захист Вітчизни» ___________________________, стаж роботи _____рік, спеціаліст ____ категорії, викладає предмет з ________ року. За наслідками атестації йому встановлено __________ кваліфікаційну категорію.

В процесі перевірки було відвідано _____ уроків, проведені контрольні роботи, вивчено документацію та стан матеріально-технічного забезпечення, проведено співбесіди з викладачем. Аналіз стану викладання предмета «Захист Вітчизни» підтверджує, що програма з предмета, заходи, передбачені місячниками військово-патріотичного виховання в основному виконуються.

Заняття проводяться на базі кабінету, на стройовому та спортивних майданчиках. Вимогам щодо проведення навчальних занять відповідають навчальні місця для вивчення стройових прийомів, занять із тактичної і фізичної підготовки, єдина смуга перешкод. Навчальний кабінет забезпечений таблицями, навчальними посібниками, макетами зброї, протигазами. Викладач і учні дотримуються правил ТБ під час користування зброєю, виконання стройових команд, занять із окладної фізичної підготовки, у поведінці при виникненні надзвичайної ситуації.

Учитель знає та розуміє основні вимоги навчальної програми, керівні документи з питань підготовки молоді до служби у Збройних Силах України, ознайомлений із методичними  рекомендаціями щодо викладання предмета в поточному році.

       Відповідно до діючої програми складено календарне планування з урахуванням виділеної кількості годин (2). Аналіз поурочних планів та відвіданих уроків підтвердили підготовку вчителя на задовільному рівні.

        Стосунки між учнями та викладачем предмета «Захист Вітчизни» будуються на основі вимог загальновійськових статутів в обсязі тем, що вивчаються. Кожен урок починається з шикування та привітання. У процесі вивчення нового матеріалу, закріплення та перевірки засвоєння його учнями реалізуються принципи навчання: доступності, проблемності, зв'язок навчання з життям, диференціації; застосовуються методи демонстрації, діалогічний, інформаційно-повідломлюючий, пояснювальний. Простежується система роботи щодо виділення зі змісту виучуваного матеріалу найголовнішого. На різних етапах уроку використовується наочність: таблиці, малюнки, макети, схеми.

У процесі розгляду нормативно-правових основ військової служби вчителем розкривається послідовна політика керівництва держави у формуванні збройних сил. Під час проведення занять належна увага приділяється підготовці учнів до захисту Вітчизни, поясненню прав і обов'язків громадян України щодо захисту її незалежності та територіальної цілісності, підготовці до служби у Збройних Силах України. Робочі зошити учнів є конспектом і джерелом підготовки до контрольних робіт, за записами в них простежуються робота із систематизації та узагальнення виучуваного матеріалу, виділення головного.

В учнів на середньому і достатньому рівні сформовані життєво необхідні знання, уміння і навички щодо захисту Вітчизни І військо-патріотичного виховання.

Викладач має 9 годин гурткової роботи із даного напряму,  але використовує їх не за призначенням. Щорічно під керівництвом ____________ проводиться День цивільного захисту, в ході якого на практиці закріплюється вивчений теоретичний матеріал, учні і працівники набувають навиків дій в екстремальних ситуаціях. Проводяться заняття з ЦЗ для працівників школи. В 2008-2009 н.р. команда юнаків стала переможцем в районному конкурсі «Нумо, хлопці», у  2007-2008 н.р. - проведений на базі школи районний семінар.

Проте у викладенні предмета є недоліки:

1)  недостатньою залишається самоосвітня робота викладача щодо вивчення передового педагогічного досвіду, Інноваційних технологій викладення та їх впровадження у практику роботи;

2)  не урізноманітнюється структура  уроків. Проведення уроків одного типу призводить до одноманітності, що значною мірою не сприяє підвищенню інтересу учнів до навчання. При проведенні уроків не використовуються інтерактивні технології, роздатковий матеріал.

Результати контрольних робіт

Клас

К-сть учнів

 

 

Виконували

роботу

Рівень досягнень

 

 

 

 

1-3

%

4-6

%

7-9

%

10-12

%

 

Якість

% усп.

Якість показників - _____%.

На підставі вище викладеного,

НАКАЗУЮ:

1.  Роботу вчителя ___________, викладача предмету «Захист Вітчизни» вважати задовільною.

2. Вчителю _______________:

2.1. Продовжити роботу щодо підготовки учнів до захисту Вітчизни, до служби у Збройних Силах України та інших військових формуваннях, визначених законодавством.

2.2.   Урізноманітнити типи і структуру уроків, використавши при цьому інтерактивні технології  навчання.

2.3.3 метою підвищення самоосвіти опрацювати передовий педагогічний досвід з предмету, накопичувати матеріал у папці із самоосвіти, передплачувати фаховий журнал.

2.4.3 нового навчального року в обов’язковому  порядку вести гурток даного напрямку

3. Повторну перевірку здійснити у ____________________ .

З наказом ознайомлений:


Категорія: Аналітичні накази | Додав: NataliyG (24.07.2013) | Автор: Наталія Глюз
Переглядів: 14701 | Теги: наказ, Захист Вітчизни | Рейтинг: 2.0/5
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Корисні посилання

Сокальський РМК

Двірцівський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг@Mail.ru