Середа, 24.04.2024, 02:13
Вітаю Вас Гість

Головна » Статті » Документація » Аналітичні накази

Про стан викладання та рівень навчальних досягнень з трудового навчання та обслуговуючої праці

Про стан  викладання та рівень навчальних досягнень

з трудового навчання та обслуговуючої праці

 

                            Згідно з річним планом роботи школи, та з метою вивчення й

узагальнення педагогічного досвіду, в ______________ року адміністрацією школи була проведена перевірка викладання трудового навчання та обслуговуючої праці.

            Учитель вищої категорії _________________, атестувався в _________  н.р., курси

підвищення кваліфікації пройшов у _______ р. Педагогічний стаж _____ років. В школі працює на посаді вчителя трудового навчання. Під час роботи зарекомендував себе  кваліфікованим учителем, підготовленим спеціалістом. Роботу веде згідно з календарним плануванням. На вивчення з даного предмета відводиться 2 години  на тиждень.

            Реалізація змісту цих уроків забезпечує вирішення таких завдань:

-          створення оптимальних умов для розвитку особистості кожного учня шляхом залучення їх до різних видів трудової діяльності;

-          забезпечення належного рівня загально трудової підготовки з урахуванням особливості праці в умовах різних форм власності      конкуренції на ринку праці.;

-          орієнтація на визначення інтересів, нахилів, здібностей, характеру і темпераменту учнів у різних видах трудової діяльності й на цій основі проведення роботи щодо їхнього професійного визначення.

 

________________  має високий рівень теоретичної та науково-методичної

підготовки. Основне завдання вбачає в тому, щоб забезпечити підготовку учнів до трудової діяльності у різних сферах виробництва та домашнього господарювання, тому більшість часу уроку відводить на виконання завдань практичного характеру. Цікаво і змістовно викладає теоретичний матеріал, уміло демонструючи трудові операційні прийоми, власним ставленням до праці заохочує учнів, розвиває їх творчість та ініціативу. Розглядає складові виробничого процесу, зміст та характер праці на виробництві,  готує учнів до самостійного життя та праці в умовах ринкової економіки. Органічною частиною навчально-виховного процесу є профорієнтаційна робота, яка проводиться цілеспрямовано із урахуванням сучасного стану нашої економіки, перспектив розвитку окремих галузей приватного сектору, а також вікових особливостей учнів, їх трудової підготовки, з цією метою використовує не лише роздатковий матеріал, а й екскурсії на виробництво.

            Багато років керує гуртком «Умілі руки». Учні ____________________ є постійними учасниками районних та обласних виставок декоративно-прикладного мистецтва; призерами районних та учасниками обласних олімпіад з трудового навчання.

            Усі учні, яких навчає вчитель, мають високий та достатній рівень навчальних досягнень.

     Результати навчальних осягнень за 1 семестр з трудового навчання.

Класи

Кількість учнів

Рівень навчальних досягнень

Початковий 

Середній

Достатній

Високий

К-сть

 

%

К-сть

%

   К-сть

%

  К-сть

%

Якісний показник -_______%.

Уроки обслуговуючої праці в ______- класах веде вчитель вищої категорії _______,

педагогічний стаж ___ років. Має вищу освіту. Атестувалася в ______ році. Має великий досвід роботи. Вчителька спланувала роботу на навчальний рік у своєму календарному плані. _________________  має високий рівень педагогічної майстерності, добре володіє методикою викладання обслуговуючої праці, постійно вдосконалює свій фаховий рівень. Вона уміє поставити себе на місце учня, що краще допомагає їй передбачати труднощі своїх підопічних і спрямовувати дії для роз’яснення проблемних завдань. Почуття високої відповідальності і вимогливості до себе – риси, які  визначають етапи роботи вчительки. На її уроках немає  пасивних, вся працюють з повним навантаженням. Багато уваги приділяє естетичному вихованню учнів. Щоб розвинути просторову уяву учнів, розуміння краси, вчителька  пропонує їм малюнки , фотознімки , ескізи, готові вироби. Навчає учнів правильно сприймати теорію та творчо застосовувати у конкретних умовах. Вчить творчо мислити, фантазувати, узагальнювати, робити висновки.

            Естетично обладнано виставку учнівських робіт. Роботи, виконані учнями, постійно демонструються на шкільних, районних та обласних виставках. Її учні беруть участь у районній та обласній олімпіадах.

            В результаті перевірки виявлено, що учні володіють навичками і уміннями, вміють характеризувати одяг, його види і значення харчування , режим харчування підлітків. Розпізнають основні види посуду  і кухонного начиння, накладний і настрочений шви; вишивки однобічні і двобічні. Розробляють ескізи; називають види сучасних автоматичних приладів, розкроюють деталі виробу.  Учні освоюють різні техніки вишивання, які використовують при виготовленні серветок, постільної білизни, оздобленні виробів. Обслуговуюча праця йде в ногу з сучасними тенденціями моди – вишивання стрічками, бісером, виготовлення весільних та святкових рушників. Дотримуються правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог, економного використання матеріалів.

                  Результати навчальних осягнень за 1 семестр з обслуговуючої праці.

Класи

Кількість учнів

Рівень навчальних досягнень

 

Початковий 

Середній

Достатній

Високий

 

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

Якісний показник - ____%.

На підставі вищезазначеного,

Н А К А З У Ю  :

1.       Відмітити цілеспрямовану роботу вчителів ________________.

2.       Вчителя ____________:

            Урізноманітнити форми подачі  навчального матеріалу.

            Втілювати у свою роботу елементи інтерактивних технологій.

            Налагодити диференційовану роботу з учнями.

3.       Результати перевірки стану викладання трудового навчання та обслуговуючої праці обговорити на засідання шкільного м/о.

4.       Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора школи .

 

З наказом ознайомлені:

Категорія: Аналітичні накази | Додав: NataliyG (24.07.2013) | Автор: Наталія Глюз
Переглядів: 8919 | Коментарі: 4 | Теги: обслуговуюча праця, наказ | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 1
1 qbIZMu  
will be across from the central hinge of Brooklyn Bridge Park in the former PeteГў <a href=https://bcialis.mom>is cialis generic</a> Cells treated with tamoxifen or the negative control, NU7441, had no change in HR efficiency or a slight increase in HR efficiency, respectively 250 nM tamoxifen 37 increase, 500 nM tamoxifen 20 increase, NU7441 28 increase, Fig

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Корисні посилання

Сокальський РМК

Двірцівський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг@Mail.ru