Субота, 20.04.2024, 13:25
Вітаю Вас Гість

Головна » Статті » Документація » Аналітичні накази

Про стан викладання та рівень навчальних досягнень з Історії України

Про стан викладання та рівень навчальних

досягнень з Історії України

 

                Згідно з річним планом  адміністративного контролю якості викладання та рівня навчальних досягнень протягом ____________ року в школі проводився фронтальний адміністративний контроль якості викладання та рівня навчальних досягнень з історії України.

                Директором школи було відвідано ____ уроки з історії України. Шкільний курс з історії України викладають:

            ________________, вчитель вищої категорії, має педагогічний стаж ____ років, викладає у ________ класах, навантаження складає ________ години;

                _______________, вчитель вищої категорії, «вчитель-методист», педагогічний стаж _________ років, її навантаження ______ години, викладає в _____________ класах.;

            _______________, вчитель 1 категорії, педагогічний стаж  _____ років, викладає предмет у  _________ класах, загальне навантаження ___________ годин.

 Дані вчителі входять до шкільного методичного об’єднання, керівником якого є _______

                Аналіз відвіданих уроків продемонстрував наступне: учитель ______________ проводить уроки відповідно до навчальних програм 1 календарно-тематичного планування. Головною метою викладання історії України є виховання громадянина України, соціально зрілої особистості. Вчитель домагається досягнення формування конкретних історичних знань, здійснює розвиток особистісного історичного мислення учнів, осмислення ролі людини в історії, відповідальності особистості за власні дії. Особливо важливо, що вчитель намагається розвивати мислення школярів, вироблення власного погляду на історичні факти, критично  ставитися до історичної інформації. Так, наприклад, у 8-Б класі при вивчення теми «Національно визвольна боротьба українського народу проти польського панування» були з’ясовані причини національно-визвольної війни, показана постать Б.Хмельницького як державного діяча, роль козацтва у визвольній війні, головні рушійні  та політичні сили в ході війни. Вчитель на уроках використовує при закріпленні матеріалу різноманітні таблиці для заповнення учнями, що дає можливість школярам проаналізувати пройдений матеріал, виділити головне і з’ясувати значення історичного матеріалу.

                Рівень навчальних досягнень учнів учителя __________ при зрізі знань був таким:

клас

К-сть

учнів

писали

     10-12

      7-9

     4-6

      1-3

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

 

Якісний показник _________%.

 

Вчитель __________________ використовує ефективні методи роботи при

 засвоєнні нового матеріалу на закріплення його на уроці, а саме індивідуальну роботу з картками, робота в парах, заповнення таблиць, аналіз історичного матеріалу відповідно складеного плану, коментування історичних документів «мікрофон» і т.д.

Вчителька на кожному уроці ставить мету виховання почуття патріотизму, інтересу

до історії України. ___________ сприяє розвитку самостійності в учнів вмінню використовувати логічні дії, аналізувати, висловлювати судження, робити висновки, давати оцінки історичним подіям, явищам, процесам. Учні мають право на вибір власної поведінки з урахуванням і дотриманням історичних подій. На уроках вчитель розв’язує проблеми диференціації відповідно до рівневої підготовки учнів.

Результати проведеної перевірки засвідчили такий рівень навчальних досягнень учнів:

 

 

клас

К-сть

учнів

писали

     10-12

      7-9

     4-6

     1-3

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К -сть

%

 

Якісний показник ________%.

 

Вчитель ____________ працює в ________ класах. На своїх уроках багато уваги приділяє роботі з текстами підручників . Учні уміло  переказують історичний матеріал. Учитель використовує роботу в парах, ігрові форми роботи, вчить вихованців працювати з картками, спонукає до пошукової роботи. Велику вагу приділяє роботі  з понятійним матеріалом, де учні чітко вчаться розуміти слова, поняття і розкривати їх суть, наприклад, п’ятикласники чітко засвоїли, що називається культурою і які складові даного поняття. Позитивним є використання між предметних зв’язків, так, під час вивчення теми «Галицько-Волинське князівство» вчителька зачитала вірш про Юрія Даниловича.

                Результати перевірки засвідчили наступний рівень навчальних досягнень.

 

клас

К-сть

учнів

писали

     10-12

      7-9

     4-6

     1-3

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

 

Якісний показник ________%.

 

______________  проводить позакласну роботу з предмету є керівником гуртка

«Екскурсоводи музейної спадщини». Учні постійно проводять екскурсії для класних колективів школи, так, в період тижня військово-патріотичного виховання були проведені  ознайомчі екскурсії для першокласників та пізнавальні екскурсії для _______________ класів.

                Вчитель ______________ підготував переможців районних олімпіад з історії  учнів 8,9,10 класів:___________________________________ .        

         Водночас слід зазначити і недоліки. Не завжди вчителі _____________________ звертають увагу на мову учнів, яка засмічена російськомовними словами. Вчитель _________  мало уваги приділяє роботі з понятійним матеріалом. Не на кожному уроці учням виставляються вчителями бали  за пророблену роботу.  Дуже низька матеріальна база кабінетів. Кабінети не є центром історичних досліджень для учнів. Недостатньо розроблено дидактичних матеріалів.

                У зв’язку із зазначеним

                                         

Н А К А З У Ю  :

 

1.       Відзначити результативну роботу вчителів _________________________________.

2.       Відзначити творчу роботу вчителя _____________ з учнями, які мають здібності до поглибленого вивчення історії і продемонстрували їх в районній олімпіаді.

3.       Відзначити позакласну роботу вчителя _________________.

4.        Вчителям ____________________________:

            4.1. Врахувати при оцінюванні виконання учнями будь-яких навчальних завдань під час роботи над якими учні демонструють власне історичне мислення, враховувати їх розуміння взаємозв’язків між історичними подіями, вміння порівнювати, пояснювати, аналізувати.

            4.2. Навчати учнів використовувати різні джерела історичних знань, з розумінням їх особливостей, умінню критично оцінювати історичні факти та діяльність історичних діячів.

            4.3. Вести роботу  з поняттями, запровадити хвилини «Словника-довідника»

            4.4. Постійно використовувати на уроках наочні посібники, карти, роздатковий матеріал.

5.       Керівнику м/о _______________:

            Заслухати результати перевірки на засіданні м/о. Організувати роботу для участі в районному конкурсі «Історія міст і сіл»  підготувати матеріали на конкурс до ______.

             

             

            З наказом ознайомлені:

 

Категорія: Аналітичні накази | Додав: NataliyG (24.07.2013) | Автор: Наталія Глюз
Переглядів: 7989 | Коментарі: 1 | Теги: наказ, Історія України | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Корисні посилання

Сокальський РМК

Двірцівський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг@Mail.ru