Неділя, 22.04.2018, 02:08
Вітаю Вас Гість

Головна » Статті » Документація » Внутрішньошкільний контроль

У категорії матеріалів: 13
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Алгоритм

співпраці загальноосвітніх навчальних закладів з кримінальною міліцією та службами, причетними до захисту права дітей на освіту

Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 4958 | Author: Глюз Наталія | Додав: NataliyG | Дата: 17.04.2015 | Коментарі (0)

Самоаналіз уроку вчителем.
Основні вимоги до самоаналізу: місце уроку, що розбирається, у сис­темі уроків з досліджуваної темі, обґрунтування освітньої й виховної цілей уроку й виконання наміченого плану уроку, характеристика класу й мотивація відбору навчального матеріалу для даного уроку, психоло­гічна й педагогічна оцінка системи навчальних завдань і вправ, вико­наних учнями на уроці, оцінка розвитку самостійного мислення учнів на уроці. Мотивація вибору методів уроку, оцінка відповідності даних методів цілям і змісту уроку, виконанню поставлених завдань, задо­воленість або незадоволеність учителем уроком (його окремими час­тинами); заходи, намічені вчителем щодо усунення недоліків, оцінка й обґрунтування досягнутих на уроці результатів. Самооцінка як одна з умов творчої праці вчителя.

Безкоштовний каталог сайтів
Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 686 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 11.08.2013 | Коментарі (1)

Види аналізу відвіданого заняття гуртка та виховного заходу


Львівський каталог сайтів
Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 2526 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 11.08.2013 | Коментарі (2)

Внутрішкільний контроль за роботою гуртків

Індивідуальна бесіда .

Вивчення документації 
Фронтальне і поточне анкетування керівників гуртків.
Інтерв’ювання.
 Діагностичне анкетування.
Анкетування гуртківців, батьків.
Психолого-педагогічні спостереження.
Підсумкова бесіда.
Проведення адміністративно-рейтингового тестування.
Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 2942 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 11.08.2013 | Коментарі (0)

Для отримання найбільш об’єктивної картини рівня викладання, якості навчальних досягнень учнів доцільно:

·                   відвідування всіх уроків в одного вчителя, відведених на вивчення певної теми водному класі (вивчення системи уроків);

·                   відвідування всіх уроків в одного вчителя протягом навчального дня в різних класах (вивчення відповідності методичних прийомів віковим особливостям учнів);

·                   відвідування всіх уроків в одному класі протягом двох-трьох днів (класно-узагальнюючий контроль);

·                   відвідування уроків у різних вчителів і в різних класах з метою вивчення певного питання (тематичний контроль);

·                 відвідування уроків в експериментальних і контрольних класах (у разі потреби) для визначення ефективності запропонованої методики викладання.

 

Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 703 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 09.08.2013 | Коментарі (0)

Мета внутрішкільного контролю полягає в:

·               зборі оперативної та стратегічної інформації для створення системи внутрішкільної педагогічної інформації;

·               своєчасному виявленні й виправленні, попередженні збоїв, помилок і недоліків у організації та здійсненні педагогічного процесу;

·               допомозі вчителям у підвищенні педагогічної майстерності, в оволодінні сучасними технологіями, ефективними методами навчання і виховання;

·               підвищенні рівня навчально-виховної роботи та її конкретних результатів;

·               поширені передового педагогічного досвіду;

·               упорядкуванні системи та переведенні її в новий якісний стан.

На сучасному етапі в умовах демократизації школи суттєво змінюються функції внутрішкільного контролю.

 


Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 1837 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 09.08.2013 | Коментарі (0)

Технологія внутрішньошкільного контролю

Якими б різноманітними не були управлінські функції керівника школи, головна з них –– бути організатором навчально-виховного процесу. Тому відвідування та аналіз уроку й виховного заходу для керівника –– основне джерело знань про якість навчання й виховання в школі, про можливості педагогічного колективу.

Відомо, що спостереження та аналіз уроку складає найбільш важку частину посадових обов’язків керівника, який відвідує уроки, але незадовільно їх аналізує. Причини такого явища криються не тільки в недостатній теоретичній чи загально дидактичній підготовці частини керівного корпусу.


Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 712 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 09.08.2013 | Коментарі (0)

Ознайомлення учителя з результатами відвідування уроку.

Логічним завершенням відвідування уроку є його обговорення, яке доцільно здійснювати індивідуально з кожним учителем. Вимагати і радити можна лише тоді, коли добре знаєш працівника, його сильні та слабкі сторони. Бажаним є встановлення його достоїнств: для справи корисніше знати не те, чого він не може зробити, а те, що в нього виходить краще. При цьому попередньо необхідно вислухати самого вчителя та самоаналіз його навчальної діяльності, обов’язково звернувши увагу на такі складові, як реалізація теми та досягнення мети уроку, його позитивні та невдалі сторони. Але в жодному разі не варто забувати що урок це творчий процес. Передбачити його на 100% ― неможливо. Тому реалізація творчої складової кожного учителя є пріоритетною. Необхідно всіляко заохочувати творчість наших колег.   В подальшому для вивчення системи роботи  учителя матеріали з аналізами відвіданих уроків зручно впорядкувати.

Аналіз одержаних результатів і розроблення на цій основі пропозицій щодо подальшого вдосконалення навчально-виховного процесу, підбиття підсумків на засідання педагогічної ради, нараді при директорові, засіданні методичного об’єднання чи в процесі усної бесіди з учителем інколи закінчується виданням наказу по школі.

Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 624 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 09.08.2013 | Коментарі (0)

Пропозиції, рекомендації мають орієнтувати на:

1.     удосконалення змісту, структури, організації уроку;

2.     здіснення індивідуалізації, диференціації навчання;

3.     реалізацію виховного потенціалу навчального предмета;

4.     вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду;

5.     опрацювання методичної літератури;

6.     моделювання власної творчої лабораторії тощо.

При наступних відвідуваннях уроків та інших форм навчально-виховної роботи, а також перевірці документації директор і його заступники обов’язково звертають увагу на виконання вчителем поданих раніше пропозицій і відмічають це у своїх висновках.

Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 1100 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 09.08.2013 | Коментарі (0)

Висновки та рекомендації:

Після таблиці перевіряючий на підставі своїх заміток записує висновки, де дає загальну оцінку уроку, а також стисло обґрунтовує цю оцінку, вказавши на позитивні риси та недоліки уроку. Після висновків записуються пропозиції та рекомендації.


Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 6705 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 09.08.2013 | Коментарі (0)

1-10 11-13
Форма входу

Пошук

Корисні посилання

Сокальський РМК

Двірцівський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг@Mail.ru