ПРО СТАН ВИКЛАДАННЯ,
ДОТРИМАННЯ ДЕРЖАВНИХ ВИМОГ
ДО ЗМІСТУ ТА ОБСЯГУ НАВЧАЛЬНИХ
ПРОГРАМ ТА РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ
ДОСЯГНЕНЬ З МАТЕМАТИКИ
Протягом січня
2012місяця в школі вивчався стан викладання математики, дотримання
державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних
досягнень учнів.
Наслідки вивчення та результати проведених
контрольних робіт свідчать про те, що вчителі показали себе фахівцями справи,
мають добру науково-теоретичну підготовку, володіють методикою викладання
предмета. Забезпечують засвоєння учнями основних математичних понять,
передбачених програмою з формування практичних умінь та навичок. На уроках
використовуються сучасні форми і методи навчання, що активізують розу мову
діяльність учнів, сприяють підвищенню в них інтересу до вивчення математики,
працюють над розвитком математичного мислення.
Учитель математики Кузьма Віра Богданівна приділяє
увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів,
обов'язково враховуючи їхні індивідуальні нахили, здібності, інтереси. Тому
основою процесу навчання є рівнева диференціація не тільки в межах одного
класу, а й у виборі підручників для роботи в класах із різним рівнем розвитку
та навчальних досягнень. Це дає змогу реалізувати базову математичну освіту з
різним ступенем обгрунтованості й повноти на основному (обов'язковому для всіх
учнів) та підвищеному (для тих, хто має здібності та інтерес до математики)
рівнях, які визначають мінімальний і максимальний обсяг навчального матеріалу
програми.
Календарні плани вчителів складені з урахуванням
методичних рекомендацій, у них передбачені самостійні та контрольні роботи, математичний
обсяг знань. Поурочні плани відображають роботу вчителів з виконання державних
програм, індивідуальну та диференційовану роботу з учнями.
На уроках учителів ___________ та _____________ учні працюють на рівні високої
розумової напруженості. Це забезпечується великою кількістю навчально-пізнавальних
дій, які виконуються на уроці , одночасно звертається увага на розуміння й осмислення
виконуваних операцій. Завдання розробляються різної складності. Виконанню такого
обсягу роботи на уроці сприяють майстерність учителя, чітко продумані етапи
уроку, раціональне використання кожної його хвилини, правильність добору
матеріалу.
Кабінет математики, створений учителем _______________-,
обладнані навчальними посібниками, дидактичним матеріалом. Це значна допомога їй
у підвищенні інтенсивності навчального процесу, дає змогу уникати перенавантаження
учнів домашніми завданнями. Вчитель планує обсяг самостійної діяльності з метою
відпрацювання необхідних загальнонавчальних
і спеціальних умінь
та навичок. Учитель ____________-. попереджає розумове перенавантаження (замінює
подачу теоретичного матеріалу практичними завданнями, включає в дію різні
органи чуття).
Стан дотримання
державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних
досягнень учнів перевірено під час проведення контрольних та самостійних робіт з математики в 5, 6, 8 класі:
Класи
|
Кількість
учнів
|
Рівень
навчальних досягнень
|
% успішності
|
% якості
знань
|
Не писало
учнів
|
високий
|
середній
|
достатній
|
низький
|
5
|
16
|
4
|
8
|
3
|
1
|
75%
|
94%
|
0
|
6
|
15
|
2
|
7
|
2
|
4
|
20%
|
73%
|
0
|
8
|
19
|
5
|
4
|
6
|
2
|
53%
|
88%
|
2
|
В загальному учні добре справилися із запропонованими
контрольними та самостійними роботами .Однак у деяких
класах виявлено значну різниця між семестровими та контрольними роботами Таким чином, виявлено значну завищеність під
час оцінювання знань з математики. Це відзначалося у вчителів ___________________.
Причинами зазначених недоліків є: низький рівень
знань учнів із попередніх тем курсу, несистематична та невимоглива перевірка
зошитів учнів, недостатнє використання таблиць.
На підставі вищезазначеного та з метою усунення
недоліків
НАКАЗУЮ:
1. Вчителям математики ________________________.:
1.1.
Забезпечити належний методичний рівень викладання, застосовуючи
ефективні форми та методи для розвитку творчих здібностей школярів (проблеми,
ситуації, проблемно-наслідковий аналіз умов задач, формування в учнів прагнення
до самостійного пошуку розв'язання тощо).
1.2. Під час
складання задач, вправ та підготовки до уроків особливе значення приділяти
практичній спрямованості та диференціації навчання.
1.5.
Провести поглиблене повторення не засвоєних учнями розділів програми.
1.6. Звернути увагу на недоліки в системі перевірки
та оцінювання знань учнів, підготовці до контрольних робіт, відповідності
виставлення підсумкових та семестрових балів.
2. Контроль
за виконанням наказу покласти на заступника директора з НВР____________________..
Директор школи ________________________
|