Протягом 2014-2015н.р. вивчалась система роботи вчителя англійської мови ПІП. Узагальнення проводилось на підставі відвіданих уроків, перевірки шкільної документації, учнівських зошитів і словників, усного мовлення та аудіювання учнів.
_______________ професійно компетентний, ерудований у питаннях управління, педагогіки, психології, логіки. Добре знає освітні нормативні документи, найефективніші шляхи та засоби розв'язання шкільних проблем, шляхи відродження національної культури й виховання національної свідомості учнів. Володіє технологією управління, методикою педагогічного аналізу, методами обробки інформації, методикою колективного творчого виховання. Має чітке уявлення про мету й завдання освіти, структуру й функцію управління, а також види інформації. Обізнаний з основними шляхами реформування освіти, проблемами соціального й економічного розвитку в Україні. Уміє організувати самоуправління, створити умови для співпраці, планувати роботу, приймати педагогічні й управлінські рішення, стимулювати працю педагогів. Має моральне право керувати педагогічним колективом.
Моніторинг якості виховання на Львівщині передбачає системні дослідження на рівнях класу, навчального закладу, освітнього округу, району/міста та області, які провадять,відповідно, навчальні заклади, методичні кабінети (центри) відділів/управлінь освіти та Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.