Вівторок, 03.12.2024, 19:36
Вітаю Вас Гість

Головна » Статті » Документація » Атестаційні матеріали

Атестаційна характеристика директора школи

Характеристика

 

Директора

  ___________________

 _______________________

____________ працює у  ____________з 20__ року, на посаді заступника директора школи з 2011 року. Загальний педагогічний стаж становить 12 років.

 _______________ професійно компетентний, ерудований у питаннях управління, педагогіки, психології, логіки. Добре  знає освітні нормативні документи, найефективніші шляхи та засоби розв'язання шкільних проблем, шляхи відродження національної культури й виховання національної свідомості учнів.  Володіє технологією управління, методикою педагогічного аналізу, методами обробки інформації, методикою колективного творчого виховання. Має  чітке уявлення про мету й завдання освіти, структуру й функцію управління, а також види інформації. Обізнаний з основними шляхами реформування освіти, проблемами соціального й економічного розвитку в Україні.  Уміє організувати самоуправління, створити умови для співпраці, планувати роботу, приймати педагогічні й управлінські рішення, стимулювати працю педагогів.  Має моральне право керувати педагогічним колективом.

     Спільно з радою школи визначає стратегію, мету й завдання розвитку школи, приймає рішення про програмне планування її роботи.

Вирішує наукові, навчально-методичні, адміністративні, фінансові, господарські та інші питання, що виникають в процесі діяльності школи.

  Планує, координує і контролює роботу педагогічних та інших працівників школи (в межах трудового законодавства).

_________ застосовує  засоби, прийоми, технології щодо мотивації та стимулювання суб’єктів педагогічного процесу. Здатний аналізувати механізми функціонування соціальних інститутів суспільства, дотримуватись соціальних норм і правил;  застосовує технології розв'язання конфліктів, досягнення консенсусу; вміло організовує роботу команди; володіє  технологією говоріння і слухання, ділового мовлення. ________________ здатний до модернізації роботи навчального закладу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у НВП,  системної підтримки та розвитку дітей з особливими потребами, розробки сучасних науково-методичних комплексів, використання різнорівневих баз даних, науково-методичного консультування. Правильно визначає пріоритети у діяльності,  стимулює різні точки зору підлеглих, вміло підтримує стосунки з людьми інших професій, балансує  між особистою точкою зору та думкою педколективу. Застосовує методи стратегічно-цільового управління, педагогічного моделювання, випереджального допоміжного контролю, методик самоменеджменту.

Здатний підтримувати партнерський, рівноправний стиль відносин, відмовляється від декларативного спілкування та дрібної опіки, спроможність використання ІКТ для інтеграції навчального закладу у світовий освітньо-інформаційний простір.

За час роботи на посаді зарекомендувала себе ініціативним, вдумливим керівником, створив творчий, продуктивний мікроклімат, сформувала команду однодумців. 

Стиль керівництва відображає вміння координувати і направляти діяльність педагогічного колективу в позитивне русло в реалізації поставлених завдань. Директор справедливий і тактовний, він цінує і розвиває в колективі гласність і критику. 
Керівник дотримується в роботі дисципліни, вдало делегує повноваження, розподіляє відповідальність між всіма членами в колективі. _____________ властива висока демократичність при прийнятті важливих управлінських рішень. 

Категорія: Атестаційні матеріали | Додав: NataliyG (01.03.2015) | Автор: Глюз Наталія
Переглядів: 22930 | Коментарі: 22 | Теги: Атестаційна характеристика директор, атестація керівника | Рейтинг: 2.4/14
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Корисні посилання

Сокальський РМК

Двірцівський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг@Mail.ru