Характеристика
Директора
___________________
_______________________
____________ працює у ____________з 20__ року, на посаді заступника директора школи з 2011 року. Загальний педагогічний стаж становить 12 років.
_______________ професійно компетентний, ерудований у питаннях управління, педагогіки, психології, логіки. Добре знає освітні нормативні документи, найефективніші шляхи та засоби розв'язання шкільних проблем, шляхи відродження національної культури й виховання національної свідомості учнів. Володіє технологією управління, методикою педагогічного аналізу, методами обробки інформації, методикою колективного творчого виховання. Має чітке уявлення про мету й завдання освіти, структуру й функцію управління, а також види інформації. Обізнаний з основними шляхами реформування освіти, проблемами соціального й економічного розвитку в Україні. Уміє організувати самоуправління, створити умови для співпраці, планувати роботу, приймати педагогічні й управлінські рішення, стимулювати працю педагогів. Має моральне право керувати педагогічним колективом.
Спільно з радою школи визначає стратегію, мету й завдання розвитку школи, приймає рішення про програмне планування її роботи.
Вирішує наукові, навчально-методичні, адміністративні, фінансові, господарські та інші питання, що виникають в процесі діяльності школи.
Планує, координує і контролює роботу педагогічних та інших працівників школи (в межах трудового законодавства).
_________ застосовує засоби, прийоми, технології щодо мотивації та стимулювання суб’єктів педагогічного процесу. Здатний аналізувати механізми функціонування соціальних інститутів суспільства, дотримуватись соціальних норм і правил; застосовує технології розв'язання конфліктів, досягнення консенсусу; вміло організовує роботу команди; володіє технологією говоріння і слухання, ділового мовлення. ________________ здатний до модернізації роботи навчального закладу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у НВП, системної підтримки та розвитку дітей з особливими потребами, розробки сучасних науково-методичних комплексів, використання різнорівневих баз даних, науково-методичного консультування. Правильно визначає пріоритети у діяльності, стимулює різні точки зору підлеглих, вміло підтримує стосунки з людьми інших професій, балансує між особистою точкою зору та думкою педколективу. Застосовує методи стратегічно-цільового управління, педагогічного моделювання, випереджального допоміжного контролю, методик самоменеджменту.
Здатний підтримувати партнерський, рівноправний стиль відносин, відмовляється від декларативного спілкування та дрібної опіки, спроможність використання ІКТ для інтеграції навчального закладу у світовий освітньо-інформаційний простір.
За час роботи на посаді зарекомендувала себе ініціативним, вдумливим керівником, створив творчий, продуктивний мікроклімат, сформувала команду однодумців.
Стиль керівництва відображає вміння координувати і направляти діяльність педагогічного колективу в позитивне русло в реалізації поставлених завдань. Директор справедливий і тактовний, він цінує і розвиває в колективі гласність і критику.
Керівник дотримується в роботі дисципліни, вдало делегує повноваження, розподіляє відповідальність між всіма членами в колективі. _____________ властива висока демократичність при прийнятті важливих управлінських рішень. |