Самоаналіз директора
Стан організації навчальної та виховної роботи, додержання вимог державних освітніх стандартів.
Організація навчальної та виховної роботи здійснюю керуючись наступними нормативними документами:
Конвенція про права дитини
Закон України «Про загальну середню освіту»
Закон України «Про освіту»
Закон України «Про молодіжні та дитячі громадські організації»
Закон України «Про охорону дитинства»
Закон України «Про попередження насильства в сім’ї»
Закон України «Про фізичну культуру і спорт»
Указ Президента України «Про Національну програму правової освіти населення»
Указ Президента України «Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності в суспільстві та утвердження здорового способу життя»
Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо реалізації державної молодіжної політики та підтримки молодіжних організацій»
Національна доктрина розвитку освіти.
При складанні навчального плану керуюсь наступними нормативними документами:
Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України:
- від 14.01.2004 р. №24 "Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти";
- від 20.04.2011 р. № 462 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»;
- від 23.11. 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»,
з урахуванням вимог Концепції загальної середньої освіти та Концепції профільного навчання в старшій школі, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, власного статуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів.
Я відповідаю за роботу школи в цілому і зокрема організації навчальної та виховної роботи, додержання вимог державних освітніх стандартів.
Виконання програми розвитку навчального закладу та результати інноваційної діяльності
Програма розвитку розроблено на 2013-2016 рр.
Керуючись аналізом роботи школи та результатами анкетування учасників навчально-виховного процесу
МІСІЯ ШКОЛИ:
Створення умов для отриманням кожним учнем того рівня освіти, який відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям; розвиток інтелектуальної, емоційної сфери дитини, формування його ціннісних орієнтирів, прищеплення навичок соціальної компетентності з метою здобуття їхньої конкурентоспроможності, самовизначення, допомога у вибору профілю навчання.
Пріоритетними напрями роботи школи є: «Інформатизація освіти»
Результати державної атестації навчального закладу
Атестація навчального закладі проводилася в 2008 році.
Результати комплексних перевірок, виконання рекомендацій.
Комплексна перевірка проводилася в 2012 році. Комплексна перевірка значних порушень не виявила. У мене, як керівника виникають труднощі із внутрішньошкільним контролем по школі. Протягом останнього року було проведено значну роботу по опрацюванні даного питання.
Додержання вимог щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов навчання учнів.
Наказом по школі «Про відповідальність за збереження життя і здоров’я учасників НВП у школі» №71 від 02.09.2013 відповідальними за безпечний стан робочих місць, обладнання, приладів, інструментів, спортивного інвентарю призначити:
у кабінеті фізики
у кабінеті біології
у спортивній залі
у кабінеті трудового навчання
у кабінеті інформатики
Відповідальність за збереження життя і здоров’я учнів під час навчальних занять покладається на педагогічних працівників.
Відповідальність за збереження життя і здоров’я учнів під час перерв у приміщенні школи, спортивному майданчику, їдальні та на території школи покладається на чергових вчителів та класних керівників.
Додержання вимог щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов навчання учнів знаходяться на особистому контролі.
Підсумки моніторингу роботи з педагогічним колективом та іншими працівниками навчального закладу.
В школі проводився моніторинг виховної роботи, метою якого було аналіз роботи класних керівників над місією Шкільної програми виховання.
У результаті анкетування класних керівників було виявлено, що класні керівники працють над залученням учнів до позакласної та позашкільної роботи; працюють з обдаровиними учнями, проводять індивідуальну роботу з слабовстигаючими та відкинутими учнями класу. На недостатньому рівні залишається робота класних керівників, що налагодження співпраці з окремими батьками.
В результаті відвіданих уроків мною було виявлено, що більшість вчителів школи сумлінно виконують свої обов’язки, недопрацювання і помилки у роботі намагаюся обговорити і виправити спільно з учителем.
Ефективність взаємодії з громадськими організаціями та органами шкільного самоврядування.
Виконання керівниками посадових обов’язків.
Наказом по школі «Про затвердження інструкцій з охорони праці, що діють у межах навчального закладу» від 05.01.2013р. № 1 прийнято перелік посадових інструкцій по школі.
Наказ по школі «Про розподіл обов’язків між адміністрацією школи» № 70 від02.09.2013р. визначено обов’язки адміністрації школи.
Згідно цього наказу я організовую і несу відповідальність за :
- реалізацію постанов уряду, наказів , інструкцій Міносвіти і його органів на місцях;
- своєчасне і якісне планування роботи школи;
- підвищення професійної кваліфікації, організації самоосвіти та атестації педагогічних працівників;
- дієвість роботи педради, виконання її постанов;
- створення сприятливих умов для навчально-виховної роботи, забезпечення техніки безпеки, дотримання санітарно-гігієнічних вимог;
- своєчасну звітність школи;
- роботу ради школи.
Керую і контролюю:
- роботу заступників, завгоспа;
- - виконання Правил внутрішкільного трудового розпорядку(внесення змін та доповнень);
- роботу методичної ради.
Очолюю педради.
Ставлення до підлеглих, здатність організувати педагогічний колектив для досягнення певних завдань, вміння приймати відповідальні рішення.
З метою організації педагогічного колективу для досягнення певних завдань в плані роботи школи сплановано проведення педагогічних рад, методичних нарад при директору і заступниках. В школі працюють наступні методичні об’єднання: природничо-математичного, гуманітарного циклів, початкових класів, класних керівників. Для роботи над пріоритетним напрямом «Інформатизація освіти» створена творча група «З розвитку особистості».
У своїй роботі намагаюся зрозуміти кожного працівника, водночас вимагаю виконання ними своїх посадових обов’язків. Враховуючи реальні кадрові й матеріальні можливості, розподіляю навчальне навантаження й доручення, оціню трудову діяльність учителів на основі вироблених колективом критеріїв успіху, залучаю колективну думку для роботи школи.