ПРО СТАН ВИКЛАДАННЯ
ТА РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
Згідно з річним планом роботи школи, в березні
адміністрацією була проведена перевірка викладання образотворчого мистецтва.
Учитель вищої кваліфікаційної категорії
_________ , яка атестувалася у 2011 році. Педагогічний стаж — 29 років. Увесь цей час працює в школі на посаді
вчителя світової літератури та образотворчого мистецтва. _____________. не має фахової педагогічної освіти з образотворчого
мистецтва, однак курси підвищення кваліфікації з образотворчого мистецтва у 2010
році пройшла.
Працює в 5—7 класах. Під час роботи зарекомендувала
себе кваліфікованим учителем. Роботу веде згідно з календарним та поурочним
плануванням. Обсяг обов'язкових графічних та практичних робіт — у нормі. До
уроків ретельно готується. Використовує наочність, необхідні інструменти та
прилади, додатковий ілюстративний матеріал. Уроки проводить на високому
методичному рівні. Виховує засобами образотворчого мистецтва високі естетичні
ідеали, формує в учнів художнє осмислення світу, розвиває схильність до
самовираження засобами візуального мистецтва. Навчає учнів спостережливості.
Прищеплює милування природою, рослинами, тваринами. Викладання пов'язує з історичним
минулим, видатними художниками, епохами тощо.
На своїх уроках учитель залучає учнів до
співпереживання, створення відповідного темі уроку емоційного настрою. Метою
уроку завжди є сприймання формування творчого задуму, його посильна творча
реалізація. На уроках учитель практикує
як індивідуальні, так і
групові форми робіт.
Усі учні, яких навчає вчитель, мають високий та
достатній рівень навчальних досягнень.
Основні
загальні недоліки, які впливають на результативність роботи, є наступні :
в організації
навчально-виховного процесу:
- домінування репродуктивних форм і методів
навчальної діяльності учнів на уроках;
- в структурі
уроку недостатньо уваги приділяється дидактичним прийомам по відпрацюванню
навичок самооцінювання;
-
недостатньо
оптимально використовуються засоби наочності: образотворчі, аудіовізуальні,
відеовізуальні, іноформаційно-комунікаційні технології;
-
недостатня
увага приділяється роботі з обдарованими
дітьми, низька активність учнів у конкурсах.
при веденні
ділової документації вчителями:
-
не
передбачено у календарно-тематичному плануванні розподіл годин в основних
розділах та підрозділах тем;
На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. Вважати стан
викладання предмету образотворче мистецтво
відповідним до основних вимог стандарту базової і повної загальної
середньої освіти.
2. Заступнику
директора _________________:
2.1 Забезпечити методичну
допомогу учителю
у відпрацюванні моделі уроку, технологій формування предметних компетентностей (протягом року).
2.2 Надати консультації
щодо ведення ділової документації.
2.3 Мотивувати_____________працювати з обдарованими дітьми та брати участь у конкурсах.
3. Вчителю
___________.:
3.1. Зорієнтувати особисту діяльність на підвищення якості
викладання предмету за допомогою втілення сучасної методологічної основи уроку
з виходом на результат, кожного учня. (постійно).
3.2. Вивчити
міністерські, обласні методичні рекомендації щодо ведення ділової і особистої
документації.
3.3. Працювати з обдарованими дітьми.
4. Контроль за виконанням
даного наказу покласти на заступника директора
школи _____________________
Директор
школи _________________
З наказом
ознайомлені : |