Неділя, 22.12.2024, 20:52
Вітаю Вас Гість

Головна » Статті » Документація » Аналітичні накази

Образотворче мистецтво


ПРО СТАН ВИКЛАДАННЯ

ТА РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Згідно з річним планом роботи школи, в бе­резні адміністрацією була проведена перевірка викладання образотворчого мистецтва. Учитель вищої кваліфікаційної категорії  _________ , яка атес­тувалася у 2011 році. Педагогічний стаж — 29  років. Увесь цей час працює в школі на посаді вчителя світової літератури та  образотворчого мистецтва. _____________.  не має фахової педагогічної освіти з образотворчого мистецтва, однак курси підвищення кваліфікації з образотворчого мистецтва  у  2010 році пройшла.

Працює в 5—7 класах. Під час роботи заре­комендувала себе кваліфікованим учителем. Роботу веде згідно з календарним та поурочним плануванням. Об­сяг обов'язкових графічних та практичних робіт — у нормі. До уроків ретельно готується. Ви­користовує наочність, необхідні інструменти та прилади, додатковий ілюстративний матеріал. Уроки проводить на високому методичному рівні. Виховує засобами образотворчого мис­тецтва високі естетичні ідеали, формує в учнів художнє осмислення світу, розвиває схильність до самовираження засобами візуального мис­тецтва. Навчає учнів спостережливості. При­щеплює милування природою, рослинами, тва­ринами. Викладання пов'язує з історичним минулим, видатними художниками, епохами тощо.

На своїх уроках учитель залучає учнів до співпереживання, створення відповідного темі уроку емоційного настрою. Метою уроку завж­ди є сприймання формування творчого задуму, його посильна творча реалізація. На уроках учи­тель  практикує як індивідуальні, так і

групові форми робіт.

Усі учні, яких навчає вчитель, мають висо­кий та достатній рівень навчальних досягнень. 

 Основні загальні недоліки, які впливають на результативність  роботи, є наступні :

в організації навчально-виховного процесу:

-  домінування репродуктивних форм і методів навчальної діяльності учнів на уроках;

- в структурі уроку недостатньо уваги приділяється дидактичним прийомам по відпрацюванню навичок самооцінювання;

-     недостатньо оптимально використовуються засоби наочності: образотворчі, аудіовізуальні, відеовізуальні, іноформаційно-комунікаційні технології;

-     недостатня увага приділяється  роботі з обдарованими дітьми, низька активність учнів у конкурсах.

при веденні ділової документації вчителями:

-      не передбачено у календарно-тематичному плануванні розподіл годин в основних розділах та підрозділах тем;

На підставі вищезазначеного 

НАКАЗУЮ: 

1.      Вважати стан викладання предмету образотворче мистецтво  відповідним до основних вимог стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

2.      Заступнику директора _________________:

2.1    Забезпечити методичну допомогу учителю у відпрацюванні моделі уроку, технологій формування предметних  компетентностей (протягом року).

2.2    Надати консультації щодо ведення ділової документації.

2.3    Мотивувати_____________працювати з обдарованими дітьми та брати участь у конкурсах.

3.      Вчителю ___________.:

3.1. Зорієнтувати  особисту діяльність на підвищення якості викладання предмету за допомогою втілення сучасної методологічної основи уроку з виходом на результат, кожного учня. (постійно).

3.2.  Вивчити міністерські, обласні методичні рекомендації щодо ведення ділової і особистої документації.

3.3.   Працювати з обдарованими дітьми.

4.       Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника  директора школи        _____________________

 

Директор школи                  _________________

 

З наказом ознайомлені :                

Категорія: Аналітичні накази | Додав: NataliyG (24.07.2013) | Автор: Наталія Глюз
Переглядів: 7238 | Коментарі: 2 | Теги: Образотворче мистецтво, наказ | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Корисні посилання

Сокальський РМК

Двірцівський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг@Mail.ru