Наказ
від
16.01 2010 р. №6
Про
стан викладання хімії
Згідно
перспективного плану роботи школи, у
квітні 2012 року адміністрацією школи
було вивчено стан викладання хімії.
Узагальнення
матеріалів здійснено на підставі відвідування уроків у 8-11-х класах,
проведених контрольних замірів, аналізу поточних планів та
календарно-тематичного планування, перевірки робочих зошитів, зошитів із
лабораторних і контрольних робіт та класних журналів.
Хімію
в школі викладає Владичка Марія Романівна - вчитель І кваліфікаційної категорії.
Викладання хімії зорієнтовано на
впровадження оновлених базових навчальних програм, реалізації потенціалу
особистості учня і набуття ним потреби в системному саморозвитку.
Нормативними документами, які
визначають викладання хімії, є державний
стандарт базової і повної середньої освіти, навчальна програма з хімії,
методичні рекомендації щодо викладання хімії, критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої
освіти, Положення про навчальний кабінет, правила безпеки під час проведення
навчально-виховного процесу в кабінетах хімії.
Владичка М.Р. – досвідчений педагог.
Досконало володіє сучасними методиками
викладання хімії , творчо підходить до організації навчального процесу.
Шляхом оптимального поєднання традиційних форм
і методів навчання , елементів власного педагогічного досвіду робить навчання
цікавим. різноманітним,ефективним і демократичним. Майстерно створює і підтримує атмосферу творчої та напруженої
праці. Вдало поєднує навчальний матеріал з практичним життєвим досвідом. Значну
увагу приділяє хімічному експерименту,відпрацюванню практичних умінь і навичок,формулюванню самостійності у здобутті
нових знань. Учитель демонструє високий
ступінь науковості, використовує сучасну інформацію.
Результати
контрольної роботи з хімії у 8 та 9
класах .
|
Учнів у класі
|
Писало роботу
|
Навчальні
досягнення учнів
|
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
8
|
20
|
19
|
4
|
6
|
7
|
2
|
9
|
20
|
18
|
5
|
5
|
6
|
2
|
Однак, вивчення рівня навчальних
досягнень школярів дає підстави стверджувати, що лише 26% засвоїли основні поняття програми на
достатньому та високому рівні. Учні від відчувають труднощі при розв’язанні
задач на складання хімічних реакцій, рівнянь окисно-відновних реакцій, реакції
іонного обміну. Мають низьку математичну підготовку, частина учнів не вміє
творчо мислити, самостійно поповнювати знання, не вміють розв’язувати проблемні питання. Ці труднощі
мають як об’єктивний так і суб’єктивний характер. Під час перевірки стану
викладання хімії виявлено ряд суттєвих недоліків:
-
форми
подачі навчального матеріалу однотипні;
-
при
перевірці домашнього завдання переважають питання відтворюючого характеру;
-
відсутня диференціація навчального матеріалу;
-
мало
уваги приділяється позакласній робота з
хімії.
Виходячи із сказаного вище,
НАКАЗУЮ:
Учителю хімії Владичці М.Р.
- систематично
приділяти належну увагу розвитку умінь і навичок учнів з хімії.
- підвищити
практичність спрямованості навчання хімії;
- збільшити
частки продуктивних і творчих форм роботи за рахунок зменшення частки
репродуктивної діяльності;
- систематично
формувати дослідницькі уміння і навички учнів.
2. Контроль за виконанням даного
наказу покласти на заступника директора школи Лех Л.І.
Директор школи Білецький Ю.І. |