Характеристика
вчителя іноземної мови (англійської)
___________________________________
___________________________(П.І.Б.)
______
року народження, освіта вища
___________ (П.І.Б. вчителя) працює у _______________________________ на посаді вчителя іноземної мови (англійської) з ______
року.
(Прізвище,
ініціали) уміло
використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації
навчального процесу на уроках англійської мови, володіє технологіями творчої
педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і
здібностей учнів, формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх
на практиці. Уміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал.
Метою фахової діяльності педагога є формування
стійкої мотивації до вивчення іноземної мови, формування мовленнєвої культури,
творчих здібностей. Культури полеміки, критичного мислення, самостійного
аналізу та оцінювання прочитаного.
Для її уроків характерною рисою є використання
інтерактивних прийомів, форм навчальної діяльності учнів, що значно підвищує
питому вагу самостійної роботи школярів, активізує їхню розумову і пізнавальну
діяльність. Пріоритет надає комунікативно спрямованим завданням і вправам, які
забезпечують оволодіння мовою як засобом спілкування. Поряд із цим не
ігноруються мовні вправи, що сприяють засвоєнню нормативного мовлення
фонетично, лексично і граматично. Широко практикує завдання, які вимагають
самостійності, вміння учнів комбінувати матеріал залежно від потреб мовленнєвої
ситуації. Вдало використовує ситуативні і тематичні малюнки та картини,
кодограми, схеми, таблиці, роздатковий матеріал для парної та індивідуальної
роботи. Добре поєднуються індивідуальні і колективні форми роботи, різні ігри.
Належну увагу приділяє позакласній роботі з
предмету. Проводить роботу з обдарованими дітьми.
(Прізвище,
ініціали) досягла значних результатів у розв’язанні
педагогічних завдань. У її учнів сформовані основні комунікативні вміння, вони
вміють здійснювати усномовленнєве спілкування, розуміти зі слуху зміст
автентичних текстів, здійснювати спілкування у письмовій формі. Готувала
переможців та призерів ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з англійської мови.
Постійно працює над підвищення свого фахового
рівня, педагогічної майстерності. Бере активну участь у роботі районного
методичного об’єднання вчителів англійської мови, вивчає сучасні інноваційні
педагогічні технології та використовує їх у роботі.
Підтримує зв’язки з батьками.
Користується повагою серед учнів, батьків колег по
роботі.
«___» __________ р.
Директор школи Ініціали,
прізвище
З характеристикою ознайомилася _______________ |