Характеристика
вчителя хімії _________________загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів
_________________________(П.І.Б.)
_____ року народження, освіта вища
___________
(П.І.Б. вчителя) працює в ________________ ступенів з ______ року на посаді вчителя хімії.
Вчитель
творчо використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації
навчального процесу; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з
урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів; впроваджує
передовий педагогічний досвід; формує навички самостійно здобувати знання й
застосовувати їх на практиці; вміє локанічно, образно і виразно подати матеріал.
Вільно орієнтується у всіх аспектах методики викладання хімії. Вирішуючи
проблему диференційованого навчання, використовує різноманітні, оригінальні
методи і засоби залежно від цілей і
змісту уроку: індивідуальні завдання, різні форми взаємоконтролю, хімічні диктанти,
графічні та табличні способи систематизації та узагальнення матеріалу, рольові
ігри, індивідуально-групові завдання різнорівневого характеру, тестові форми
контролю знань, залучаючи при цьому учнів в активну пізнавальну діяльність з
вивчення хімії. Використовує сучасні комп’ютерні технології навчання.
Уроки
проводить на високому науково-методичному рівні, вдало використовує алгоритми
розв’язання певного типу задач із поелементним аналізом, прикладами, набором
тренувальних вправ, широко застосовує дослідницькі методи, експериментальні
завдання, добре організовує лабораторні та практичні роботи.
Крім
традиційних питань, що стосуються хімічних елементів, речовин і реакцій,
належну увагу приділяє висвітленню методів наукового пізнання хімії, ролі
теоретичних і експериментальних досліджень. Матеріал, який використовується для
цього, часто має чітко виражене екологічне спрямування. Належну увагу звертає
на показ впливу хімічних чинників на
здоров’я людини, пояснює згубну дію алкоголю, наркотичних речовин,
тютюнопаління.
Систематично
приділяє увагу виробленню навичок самостійної роботи учнів, як під час уроку,
так і при підготовці домашніх завдань.
Як
класний керівник багато працює з учнями ____ класу, організовує цікаві
пізнавальні виховні заходи, виховні
бесіди, проводить заходи для учнів та батьків. Систематично проводить батьківські збори, надає
психолого-педагогічні поради батькам.
У
педагогічному колективі зарекомендувала себе як відповідальний працівник, яка сумлінно
виконує покладені на неї обов’язки.
«___» __________ р.
Директор школи Ініціали,
прізвище
З характеристикою
ознайомилася _______________ |