Характеристика
вчителя математики, фізики
_____________________________________
___________________________(П.І.Б.)
____року народження, освіта вища
___________ (П.І.Б. вчителя) працює на посаді вчителя математики та фізики
у _____________________________ з _______ року.
За час роботи
зарекомендувала себе, як творчий, вдумливий, ініціативний педагог. (Прізвище, ініціали) на високому рівні володіє
інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та
поширює в освітньому середовищі. Володіє широким спектром стратегій навчання;
уміє продумувати оригінальні інноваційні ідеї. Уроки проводить цікаво, з
використанням нестандартних форм (урок-казка, урок-подорож, урок-ділова гра).
Активно впроваджує різні форми та методи для покращення організації
навчально-виховного процесу на уроках математики, фізики.
Досконало володіє
методикою викладання математики та фізики. Ефективно використовує сучасні
інформаційні технології, можливості Інтернету, створює презентації до уроків. Велику
увагу приділяє формуванню в учнів загально-навчальних умінь, культури мовлення,
чіткості і точності думки, критичності мислення, алгоритмічній культурі, як здатності діяти за заданим
зразком. Великого значення вчитель надає
текстовим задачам, сприяє розвитку
логічного мислення учнів та наочно ілюструє практичне застосування математичних
знань з використанням інформаційних технологій. Вдало поєднує індивідуальні та
групові форми роботи. Велику увагу приділяє створенню найсприятливіших умов для
навчання, виховання і розвитку учнів, обов’язково враховуючи індивідуальні
особливості, нахили, їх інтереси. Розробляє різнорівневі завдання, відповідно
до вимог навчальної програми та критеріїв оцінювання навчальних досягнень
учнів. Допомагає учням знаходити раціональні способи розв’язання задач,
складання алгоритмів, обґрунтування. У плануванні домашньої роботи учнів забезпечує органічний зв’язок
теоретичного матеріалу, задач та практичних вправ.
(Прізвище,
ініціали) забезпечує високу результативність, якість своєї
праці. Багато учнів мають високий та достатній рівень навчальних досягнень. У
них сформовані уміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати та робити
висновки. Неодноразово готувала призерів ІІ (районного) етапу Всеукраїнської
учнівської олімпіади з математики. Її вихованці активні учасники інтерактивних
конкурсів: «Кенгуру», «Левеня».
Як класний керівник _____
класу багато уваги приділяє формуванню в учнів культури спілкування. Знайомить
дітей з народними звичаями, традиціями, виховує любов до рідного краю, повагу
до старших, свідоме ставлення до праці.
Активний учасник шкільного
та районного методичного об’єднання
вчителів математики. Передає свій досвід роботи колегам, шляхом проведення відкритих уроків для вчителів шкіл
Миргородського району.
Користується авторитетом серед колег по роботі,
батьків та учнів.
«___» __________ р.
Директор
школи Ініціали,
прізвище
З характеристикою ознайомилася _______________ |