Мета внутрішкільного контролю
полягає в:
·
зборі оперативної та стратегічної інформації для
створення системи внутрішкільної педагогічної інформації;
·
своєчасному виявленні й виправленні,
попередженні збоїв, помилок і недоліків у організації та здійсненні
педагогічного процесу;
·
допомозі вчителям у підвищенні педагогічної
майстерності, в оволодінні сучасними технологіями, ефективними методами
навчання і виховання;
·
підвищенні рівня навчально-виховної роботи та її
конкретних результатів;
·
поширені передового педагогічного досвіду;
·
упорядкуванні системи та переведенні її в новий
якісний стан.
На сучасному етапі в умовах демократизації школи суттєво
змінюються функції внутрішкільного контролю.
Функції внутрішкільного контролю
1.
Інформаційна
– створює правдивий масив інформації про якість освіти в ЗНЗ.
2.
Діагностична
– фіксує реальний стан освіти у навчальному закладі.
3.
Прогностична
– виявляє стратегію та тактику розвитку освіти у навчальному закладі.
4.
Управлінська
– впливає на мету, зміст та методи управлінської діяльності.
5.
Педагогічна
– вибудовує цілісність процесу навчання, виховання та розвитку учнів.
6.
Адаптаційна
– мінімізує негативні наслідки сучасної ситуації, що дає можливість створити
середовище розвитку дитини.
|