Понеділок, 23.12.2024, 01:15
Вітаю Вас Гість

Головна » Статті » Документація » Внутрішньошкільний контроль

Мети відвідування уроку

Вибір мети відвідування

 Головним завданням аналізу уроку є оцінка виконання вчителем функцій освіти, розвитку, виховання учнів, виявлення змін, які відбуваються в діяльності вчителя й учнів за період, що аналізується, в порівнянні з попереднім періодом; використання методів і прийомів організації діяльності вчителя й учнів на уроці, які дають (чи не дають) належний позитивний ефект, пошуки резервів підвищення ефективності роботи всіх учасників педагогічного процесу.

Плануючи відвідування уроків, керівник мусить чітко визначити мету відвідування як системи уроків, так і кожного епізодичного відвідування, користуючись при цьому загальними завданнями навчання, виховання й розвитку учнів, принципами навчання, конкретними завданнями, поставленими перед школою на даному етапі, особливостями роботи конкретного вчителя чи класу тощо.

 Орієнтовний перелік питань для визначення мети відвідування уроку:

 

1.            Забезпечення єдності навчання, виховання і розвитку учнів на уроці.

2.            Реалізація вчителем дидактичних принципів навчання.

3.            Ефективність застосування методів навчання.

4.            Ефективність застосування форм навчання.

5.            Застосування лекційно-практичної системи навчання.

6.            Застосування проблемного навчання.

7.            Вміння вчителя організувати навчальну роботу на уроці, забезпечити навчальну дисципліну.

8.            Формування загально навчальних умінь та навичок учнів.

9.            Диференціація навчання.

10.        Дотримання вимог навчальної програми з оцінювання знань, умінь і навичок учнів.

11.        Врахування вчителем реальних навчальних можливостей учнів.

12.        Реалізація вчителем виховного потенціалу уроку.

13.        Здійснення трудового виховання і профорієнтаційної роботи (рівень підготовки учнів до професійної самореалізації).

14.        Практична спрямованість викладання предмета.

15.        Формування в учнів навичок самоосвіти, потреби в знаннях.

16.        Реалізація завдань естетичного виховання школярів.

17.        Виховання патріотизму і національної свідомості школярів.

18.        Забезпечення засвоєння учнями основних понять на уроці.

19.        Забезпечення розвитку мислення учнів на уроці.

20.        Розвиток творчих здібностей і обдарувань дитини.

21.        Вироблення навичок культури усного і писемного мовлення.

22.        Ефективність роботи вчителя з розвитку мови учнів, збагачення словникового запасу.

23.        Робота вчителя над удосконаленням навичок читання учнів.

24.        Формування в учнів інтересу до вивчення рідної мови.

25.        Організація ігрової діяльності.

26.        Організація самостійної роботи учнів на уроці.

27.        Організація повторення навчального матеріалу.

28.        Використання краєзнавчого матеріалу на уроці.

29.        Здійснення індивідуального підходу до учнів.

30.        Ефективність використання логіко-структурних схем.

31.        Ефективність роботи вчителя з розвитку пізнавальної активності учнів.

32.        Оптимальність об’єму і складність домашнього завдання. Інструктаж з його виконання.

33.        Система контролю за рівнем знань учнів.

34.        Виявлення прогалин і типових недоліків у знаннях учнів.

35.        Робота з невстигаючими учнями на уроці.

36.        Гуманізація навчального процесу.

37.        Надання методичної допомоги вчителю.

38.        Ознайомлення з роботою молодого (нового) вчителя.

39.        Реалізація міжпредметних зв’язків.

Категорія: Внутрішньошкільний контроль | Додав: NataliyG (09.08.2013) | Автор: Наталія Глюз
Переглядів: 4183 | Теги: Внутрішкільний контроль, мета відвідування уроку, Відвідування уроку | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Корисні посилання

Сокальський РМК

Двірцівський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг@Mail.ru