Види аналізу відвіданого заняття гуртка та виховного заходу
1.
Структурний — аналіз із позиції структури й типу гурткового
заняття.
2.
Структурно-часовий — аналіз із позиції структури й типу заняття з
оцінкою використання часу на кожен його етап.
3.
Дидактичний — аналіз із позиції дидактичних принципів гурткового
заняття (методи, прийоми й засоби, використані на занятті, педагогічне
керівництво пізнавальною діяльністю гуртківців).
4.
Психологічний — аналіз із позиції дотримання психологічних вимог до
проведення занять
гуртка (розвиток мислення, уваги, пам’яті, волі, творчості, допитливості,
зацікавленості та ін.).
5.
Виховний —- аналіз із позиції національного, екологічного,
трудового, естетичного, фізичного, превентивного, громадянського виховання
засобами гурткової роботи.
6.
Педагогічний — аналіз із позиції педагогіки співробітництва,
розвитку комунікативних здібностей, дотримання єдиних вимог до гуртківців.
7.
Комбінований — аналіз із позиції психології та педагогіки.
8.
Комплексний — одночасний аналіз із позицій педагогіки та
психології.
9.
Системний — аналіз із позиції формування системи знань, умінь і
практичних навичок гуртківців.
10.
Короткий — аналіз заняття з позиції виконання триєдиної мети
(освітньої, виховної, розвивальної).
11.
Повний — з позиції всіх вищезгаданих видів аналізу . |