Внутрішкільний контроль за
роботою гуртків Методи контролю 1. Індивідуальна бесіда (з керівниками гуртків, їхніми колегами, гуртківцями,
батьками). 2. Вивчення документації (журналів гурткової роботи, щоденних планів
(конспектів) гурткових занять, програм та планів гуртків, журналів практичних і
дослідницьких робіт, щоденників спостережень, робочих планів дослідів, польових
журналів, планів організації та проведення масових природоохоронних конкурсів,
журналів обліку виконаних природоохоронних акцій, операцій, журналів та
фотоальбомів обліку виконаних робіт, карток та каталогів рослин (відкритого,
закритого ґрунтів), тварин мікрозоопарку, експонатів природничо-краєзнавчого
музею, розробок масових заходів, лекцій, практикумів). А також: • документації
щодо організації та проведення масових заходів; • тематичних
папок, дидактичного, наочного матеріалу; • розробок
нетрадиційних занять; • документації
з охорони праці, безпеки життєдіяльності; • документації
роботи з батьками; • матеріалів,
що висвітлюють роботу самоврядування, папки перспективного педагогічного
досвіду, відгуків про роботу колег, методичного зошита керівника гуртка тощо. 3. Фронтальне і поточне анкетування керівників гуртків. 4. Інтерв’ювання. 5. Діагностичне анкетування. 6. Анкетування гуртківців, батьків. 7. Психолого-педагогічні спостереження за роботою керівників гуртків (заняття гуртків,
виховні масові заходи). 8. Підсумкова бесіда за результатами навчально-виховного процесу. 9. Проведення
адміністративно-рейтингового
тестування та оцінювання рівня діяльності керівників гуртків. II.
Види внутрішнього контролю 1. Попереджувальний — ознайомлення із щоденним планом роботи гуртка. 2. Документальний — перевірка журналів гурткової роботи, щоденних
планів-конспектів гурткового заняття, ведення необхідної документації роботи
гуртка. 3. Оглядовий — знайомство з роботою молодих педагогів. 4. Персональний — вивчення системи роботи педагога, що атестується. 5. Тематичний — відвідування занять гуртків, виховних заходів із
метою оцінки ефективності методів навчання і виховання, вибраних форм заняття
гуртка та ін. 6. Епізодичний — відвідування занять гуртка, виховних заходів із
метою перевірки готовності керівника гуртка до їх проведення. 7. Цільовий — відвідування занять гуртка, виховних заходів із
метою вивчення педагогічної майстерності педагога, сформованості знань, умінь,
практичних навичок гуртківців. 8. Адміністративний — під час вивчення питання, що виноситься на розгляд
педагогічної і методичної рад. 9. Фронтальний — вивчення системи роботи педагога. занять гуртка
(розвиток мислення, уваги, пам’яті, волі, творчості, допитливості,
зацікавленості та ін.). 10. Взаємний — відвідування занять педагогами у присутності
адміністрації. 11. Фрагментарний — відвідування занять, виховних заходів із метою
втілення у практику роботи рішень педагогічних рад, методичних рекомендацій
тощо.
12. Паралельний — відвідування занять у 2—3-х однопрофільних гуртках,
в однакових вікових групах, але в різних педагогів. |