Для роботи з шаблоном потрібно: ввести потрібні дані в Excel таблицю, при цьому її можна роздрукувати і перевірити. Потім відкрити шаблон свідоцтва (Word документ). Текстовий шаблон під'єднано до таблиці Exsel відповідно усі дані автоматично передаються на окремі шаблони додатків. Переваги: вчитель вводить оцінки цифрами (1,2,3...) а програма сама перетворює ці цифри у пропис (один, два, три...), автоматично обчислюється середній бал свідоцтва. Інструкцію для використання можна прочитати тут!
Це шаблон для створення додатків до атестатів та свідоцтв. Даний шаблон виконано засобами Microsoft Office: Excel і Word.
Мета: полегшити роботу вчителів, щодо друку додатків до атестатів та свідоцтв.
З шаблоном дуже легко і зручно працювати. Просто ввести потрібні дані в Excel таблицю, при цьому її можна роздрукувати і перевірити. Потім відкрити шаблон атестату (Word документ). Текстовий шаблон під'єднано до таблиці Exsel відповідно усі дані автоматично передаються на окремі шаблони додатків. Переваги: вчитель вводить оцінки цифрами (1,2,3...) а програма сама перетворює ці цифри у пропис (один, два, три...), автоматично обчислюється середній бал атестату і перетворюється у 60-бальну шкалу. Інструкцію для використання можна прочитати тут!
Індивідуальне навчання в системі загальної середньої освіти - це одна із форм організації навчально-виховного процесу. Воно впроваджується для забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та обдарувань, стану здоров'я, демографічної ситуації, організації їх навчання.
Індивідуальне навчання організовується відповідно до Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх закладах»,
Книга обліку наслідків внутрішньошкільного контролю
У даній книзі директор та його заступники (кожен
окремо) у довільній формі ведуть записи висновків та пропозицій за наслідками
вивчення роботи вчителя. Вивчаючи систему роботи вчителя, не обов'язково писати
пропозиції щодо проведення кожного відвіданого уроку, заходу тощо. Буде
доречним після закінчення вивчення системи роботи вчителя сформулювати
загальні висновки та на їх підставі скласти відповідні пропозиції.