У сучасних умовах ефективність початкової освіти пов’язується з реалізацією компетентнісного підходу. Компетентнісні результати навчання визначено у Державному стандарті початкової загальної освіти (2011р.), вимогах до засвоєння програмового змісту з кожного навчального предмета (2012р.), до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів (2014р.). Нині постає потреба у визначенні резервів підвищення ефективності навчального процесу на засадах компетентнісного підходу і розкритті механізмів їх використання у професійній діяльності педагогів.
Як свідчать результати аналізу сучасної практики, ефективній реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів сприяють:
зміни підходів до підготовки і проведення уроку як основної форми організації навчальної діяльності в умовах класно-урочної системи навчання (певне структурування, встановлення міжпредметних зв’язків, конструювання на засадах міжпредметної інтеграції);<
... Читати далі »
Про проведення в 2016 році зовнішнього
незалежного оцінювання результатів навчання
Заслухавши та обговоривши доповідну записку заступника Міністра освіти і науки України Полянського П. Б. та директора Українського центру о
... Читати далі »
Школи, за наказом першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України Є. Суліми, зобов’язані збирати інформацію про вчителів, учнів, батьків за допомогою комп’ютерної програми, розробленої приватною фірмою. Купувати комп’ютерну програму школи мають у цієї ж приватної структури. За які кошти?І як зберігатиметься інформація?
Велику увагу в школі приділяють навчанню грамоті. В 1 класі є такий предмет, який в народі називають письмом, а звучить як «навчання грамоти». Вчитель приділяє увагу грамотності учнів не лише на уроках письма, уроках рідної мови в старших класах, але і на уроках алгебри, історії, фізики тощо. Тобто бал знижується і за контрольну з математики, якщо учень написав «тачка» замість слова «точка». Так і повинно
... Читати далі »