Четвер, 21.11.2024, 12:37
Вітаю Вас Гість

Головна » Статті » Документація

У розділі матеріалів: 83
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 8 9 »

Характеристика вчителя математики, фізики
За час роботи зарекомендувала себе, як творчий, вдумливий, ініціативний педагог. (Прізвище,  ініціали) на високому рівні володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює в освітньому середовищі. Володіє широким спектром стратегій навчання; уміє продумувати оригінальні інноваційні ідеї. Уроки проводить цікаво, з використанням нестандартних форм (урок-казка, урок-подорож, урок-ділова гра). Активно впроваджує різні форми та методи для покращення організації навчально-виховного процесу на уроках математики, фізики.
Атестаційні матеріали | Переглядів: 20119 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 13.08.2013 | Коментарі (0)

Характеристика вчителя іноземної мови (англійської)
Вчитель уміло використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації навчального процесу на уроках англійської мови, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів, формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. Уміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал.
Атестаційні матеріали | Переглядів: 23936 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 13.08.2013 | Коментарі (0)

Характеристика вчителя початкових класів
За час роботи показала себе творчим досвідченим вчителем, який добре володіє інноваційними освітніми методами й технологіями, активно їх використовує у своїй          роботі. Особливо ефективно застосовує технології творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці.
Атестаційні матеріали | Переглядів: 57101 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 12.08.2013 | Коментарі (0)

Характеристика вчителя хімії 

Вчитель творчо використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації навчального процесу; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів; впроваджує передовий педагогічний досвід; формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці; вміє локанічно, образно і виразно подати матеріал. Вільно орієнтується у всіх аспектах методики викладання хімії. Вирішуючи проблему диференційованого навчання, використовує різноманітні, оригінальні методи і засоби  залежно від цілей і змісту уроку: індивідуальні завдання, різні форми взаємоконтролю, хімічні диктанти, графічні та табличні способи систематизації та узагальнення матеріалу, рольові ігри, індивідуально-групові завдання різнорівневого характеру, тестові форми контролю знань, залучаючи при цьому учнів в активну пізнавальну діяльність з вивчення хімії. Використовує сучасні комп’ютерні технології  навчання.

Атестаційні матеріали | Переглядів: 11206 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 12.08.2013 | Коментарі (0)

Характеристика  вчителя біології

(Прізвище,  ініціали)  досконало володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями. Активно їх використовує та поширює у професійному середовищі. Володіє широким спектром стратегії навчання, вміє продумувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення уроків біології та Захисту Вітчизни, активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів, вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в школі.
Атестаційні матеріали | Переглядів: 15296 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 12.08.2013 | Коментарі (0)

Самоаналіз уроку вчителем.
Основні вимоги до самоаналізу: місце уроку, що розбирається, у сис­темі уроків з досліджуваної темі, обґрунтування освітньої й виховної цілей уроку й виконання наміченого плану уроку, характеристика класу й мотивація відбору навчального матеріалу для даного уроку, психоло­гічна й педагогічна оцінка системи навчальних завдань і вправ, вико­наних учнями на уроці, оцінка розвитку самостійного мислення учнів на уроці. Мотивація вибору методів уроку, оцінка відповідності даних методів цілям і змісту уроку, виконанню поставлених завдань, задо­воленість або незадоволеність учителем уроком (його окремими час­тинами); заходи, намічені вчителем щодо усунення недоліків, оцінка й обґрунтування досягнутих на уроці результатів. Самооцінка як одна з умов творчої праці вчителя.

Безкоштовний каталог сайтів
Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 1283 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 11.08.2013 | Коментарі (0)

Види аналізу відвіданого заняття гуртка та виховного заходу


Львівський каталог сайтів
Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 3669 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 11.08.2013 | Коментарі (2)

Внутрішкільний контроль за роботою гуртків

Індивідуальна бесіда .

Вивчення документації 
Фронтальне і поточне анкетування керівників гуртків.
Інтерв’ювання.
 Діагностичне анкетування.
Анкетування гуртківців, батьків.
Психолого-педагогічні спостереження.
Підсумкова бесіда.
Проведення адміністративно-рейтингового тестування.
Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 3990 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 11.08.2013 | Коментарі (0)

Для отримання найбільш об’єктивної картини рівня викладання, якості навчальних досягнень учнів доцільно:

·                   відвідування всіх уроків в одного вчителя, відведених на вивчення певної теми водному класі (вивчення системи уроків);

·                   відвідування всіх уроків в одного вчителя протягом навчального дня в різних класах (вивчення відповідності методичних прийомів віковим особливостям учнів);

·                   відвідування всіх уроків в одному класі протягом двох-трьох днів (класно-узагальнюючий контроль);

·                   відвідування уроків у різних вчителів і в різних класах з метою вивчення певного питання (тематичний контроль);

·                 відвідування уроків в експериментальних і контрольних класах (у разі потреби) для визначення ефективності запропонованої методики викладання.

 

Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 1366 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 09.08.2013 | Коментарі (0)

Мета внутрішкільного контролю полягає в:

·               зборі оперативної та стратегічної інформації для створення системи внутрішкільної педагогічної інформації;

·               своєчасному виявленні й виправленні, попередженні збоїв, помилок і недоліків у організації та здійсненні педагогічного процесу;

·               допомозі вчителям у підвищенні педагогічної майстерності, в оволодінні сучасними технологіями, ефективними методами навчання і виховання;

·               підвищенні рівня навчально-виховної роботи та її конкретних результатів;

·               поширені передового педагогічного досвіду;

·               упорядкуванні системи та переведенні її в новий якісний стан.

На сучасному етапі в умовах демократизації школи суттєво змінюються функції внутрішкільного контролю.

 


Внутрішньошкільний контроль | Переглядів: 3138 | Author: Наталія Глюз | Додав: NataliyG | Дата: 09.08.2013 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук

Корисні посилання

Сокальський РМК

Двірцівський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг@Mail.ru