За час роботи зарекомендувала себе, як творчий, вдумливий, ініціативний педагог. (Прізвище, ініціали) на високому рівні володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює в освітньому середовищі. Володіє широким спектром стратегій навчання; уміє продумувати оригінальні інноваційні ідеї. Уроки проводить цікаво, з використанням нестандартних форм (урок-казка, урок-подорож, урок-ділова гра). Активно впроваджує різні форми та методи для покращення організації навчально-виховного процесу на уроках математики, фізики.
Характеристика вчителя іноземної мови (англійської)
Вчитель уміло використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації навчального процесу на уроках англійської мови, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів, формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. Уміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал.
За час роботи показала себе творчим досвідченим вчителем, який добре володіє інноваційними освітніми методами й технологіями, активно їх використовує у своїйроботі. Особливо ефективно застосовує технології творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці.
Вчитель творчо використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації навчального процесу; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів; впроваджує передовий педагогічний досвід; формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці; вміє локанічно, образно і виразно подати матеріал. Вільно орієнтується у всіх аспектах методики викладання хімії. Вирішуючи проблему диференційованого навчання, використовує різноманітні, оригінальні методи і засобизалежно від цілей і змісту уроку: індивідуальні завдання, різні форми взаємоконтролю, хімічні диктанти, графічні та табличні способи систематизації та узагальнення матеріалу, рольові ігри, індивідуально-групові завдання різнорівневого характеру, тестові форми контролю знань, залучаючи при цьому учнів в активну пізнавальну діяльність з вивчення хімії. Використовує сучасні комп’ютерні технологіїнавчання.
(Прізвище, ініціали)досконало володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями. Активно їх використовує та поширює у професійному середовищі. Володіє широким спектром стратегії навчання, вміє продумувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення уроків біології та Захисту Вітчизни, активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів, вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в школі.
Основні вимоги до самоаналізу: місце уроку, що розбирається, у системі уроків з досліджуваної темі, обґрунтування освітньої й виховної цілей уроку й виконання наміченого плану уроку, характеристика класу й мотивація відбору навчального матеріалу для даного уроку, психологічна й педагогічна оцінка системи навчальних завдань і вправ, виконаних учнями на уроці, оцінка розвитку самостійного мислення учнів на уроці. Мотивація вибору методів уроку, оцінка відповідності даних методів цілям і змісту уроку, виконанню поставлених завдань, задоволеність або незадоволеність учителем уроком (його окремими частинами); заходи, намічені вчителем щодо усунення недоліків, оцінка й обґрунтування досягнутих на уроці результатів. Самооцінка як одна з умов творчої праці вчителя.
Для отримання найбільш об’єктивної картини рівня викладання, якості навчальних досягнень учнів доцільно:
·відвідування всіх уроків в одного вчителя, відведених на вивчення певної теми водному класі (вивчення системи уроків);
·відвідування всіх уроків в одного вчителя протягом навчального дня в різних класах (вивчення відповідності методичних прийомів віковим особливостям учнів);
·відвідування всіх уроків в одному класі протягом двох-трьох днів (класно-узагальнюючий контроль);
·відвідування уроків у різних вчителів і в різних класах з метою вивчення певного питання (тематичний контроль);
·відвідування уроків в експериментальних і контрольних класах (у разі потреби) для визначення ефективності запропонованої методики викладання.